۱۳۹۱ دی ۲۳, شنبه

بی بی سی فارسی را بیشتر بشناسیم




 


  با سلام

فکر می کنم حالا نوبت اینه که کمی از محیط کاری بی بی سی براتون بگم. شبکه بی بی سی فارسی،  شبکه بین المللی برای تمام فارسی زبانان جهان است که از سال 87 شروع به کار کرد تا صدای مردم آزاده فارسی زبان را به گوش سراسر جهان برسونه . ما حدود 200 نفر هستیم که با ملیت های مختلف و با سطح تحصیلی متفاوت در اینجا مشغول به تهیه خبر و فیلم و مستند برای مخاطبان خود بوده و تلاش های زیادی نیز برای اجرای هرچه بهتر برنامه خود می کنیم  و در این محیط کاری فرقی نمی کنه کدوم سرویس باشه به طور کلی در سرویس جهانی بی بی سی که شامل بی بی سی  فارسی و انگلیسی می شه معمولا روابط کاری و عاطفی خوبی بین اعضا وجود داره.
به طور کلی کارمندان بی بی سی هم به کارشون علاقه دارن و هم به یکدیگر و به نظر من هم درستش همینه که علاقه در کار باشه که کار به سر منزل مقصود برسه و درست انجام بشه .
من هم در این سرویس مشغول هستم و به کار و به همکارانم علاقه دارم و واقعا از کارم لذت می برم اما باید بگم که شیطنت هایی نیز در اینجا حاکم است چه در روابط میان کارمندان مرد و چه کارمندان زن.
ولی من مثل بعضی از مسئولان و کارمندان بی بی سی دوست ندارم وارد حریم خصوصی افراد بشم و به روابط کاری بسنده می کنم ولی چه می شود کرد چون چیزهایی در اینجا به وجود میاد که به نظر من مایه شرمساری بی بی سی و هم مایه خجالت برای کارمندان شریف بی بی سی است.
درسته که روابط در هر نوعش در بریتانیا آزاده ولی برای سرویس جهانی بی بی سی و کارمندان اون که مردم اونها را به عنوان رسانه آزاد می شناسن و انتظار خاصی ازش دارن درست نیست و باعث بی اعتباری برای ماست. بگذریم چون نمی شود کاری کرد و بعضی حرفها که تو محیط رسانه ای و اینترنتی بر علیه برخی از کارمندان بی بی سی هست درسته .
در مطلب بعدی خودم بیشتر براتون می گم و شما را با محیط کاری خودم بیشتر آشنا می کنم.
دوستدار شما 

مهدی پرپنچی