۱۳۹۱ آبان ۱۴, یکشنبه

 

 

 

انتقاد از هیات رئیسه مجلس

علی‌اصغر زارعی در انتقادی جداگانه به اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور، هیات رئیسه مجلس را به در پیش گرفتن "رفتاری کاملا جانبدارانه" در این ارتباط متهم کرده است.
علیرضا زاکانی دیگر نماینده تهران نیز، با یادآوری منتفی شدن طرح استیضاح وزیر ورزش بر اثر دخالت هیات رئیسه، اظهار داشته: "اگر اراده هیات رئیسه مجلس معطوف به رفع مشکل بود پس گرفتن امضا سخت نبود."
"هر زمان رهبری انقلاب دستوری داشته باشند خود ما به نمایندگان منتقل می کنیم ولی در این مدت ندیدم ایشان دستوری داده باشند. در این زمینه [سوال از رئیس جمهور] هم هیچ نظری را به ما ندادند"
علی لاریجانی رئیس مجلس نهم
وی تاکید کرده که اگر هیات رئیسه مجلس می خواست مانع از انجام سوال از آقای احمدی نژاد شود، می توانست "مانند استیضاح وزیر ورزش که برخی را صدا کردند و توصیه کردند امضای خود را پس بگیرند" توصیه کند تا "۴ یا ۵ امضا از این طرح کم شود".
در واکنشی دیگر، روح‌الله عباسپور، نماینده بوئین زهرا گفته است که یکشنبه صبح محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس، به نمایندگان معترض به سوال از رئیس جمهور گفته تلاش می کند تا این سوال اعلام وصل نشود، اما مدتی بعد این اعلام وصول صورت گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر